O Firmie


 

 

O Firmie TianDe

 

TianDe w tłumaczeniu z jęz. chińskiego oznacza: niebiańską doskonałość – dążenie do doskonałości, harmonii, elegancji i piękna we wszystkich sferach działalności.

Oferta TianDe dotyczy kosmetyków szeroko pojętych – od pasty do zębów po preparaty liftingujące i botoksopodobne.

Wyprodukowane są m.in. na bazie naturalnych składników opartych o tradycyjne ałtajskie, tybetańskie i chińskie receptury: wyciąg z łożyska owcy, żeń-szeń, imbir, kremy na bazie tłuszczu, skóry i jadu żmii, oleju z rekina, kolagenu z ikry jesiotra, śliny z jaskółczych gniazd, soli z bambusa, licznych ałtajskich i tybetańskich ziół.

Większość produktów określa się mianem KOSMECEUTYKÓW.

Aktualnie pod marką tianDe znajdziemy około 700 różnych produktów w takich obszarach jak: produkty do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, kosmetyki dekoracyjne, nanokosmetyki, perfumy, suplementy diety, produkty medycyny prewencyjnej, naturalnej medycyny chińskiej, środki higieny osobistej, biżuterię i wiele innych.

Sentencja starożytna: Piękne jest tylko to co jest zdrowe.

Jest wiele przyczyn, które mają wpływ na przyśpieszenie fizjologicznego starzenia się organizmu takie jak:

Stres, nieprawidłowe odżywianie, gęstość zaludnienia, rozprzestrzenianie wirusowych, bakteryjnych chorób, zaniżona ochrona immunologiczna – to wszystko prowadzi do pogorszenia naszego stanu zdrowia i negatywnie wpływa na piękno i ludzki wygląd.

Dlatego strategia progresywnej światowej kosmetologii to nie tylko sposób upiększania, ale także instrument, który pozwala wpłynąć na ludzki organizm nawet na poziomie molekularnym, regulując różne fizjologiczne procesy skórne.

W dobie teraźniejszości są dostępne wszelkie możliwe kosmetyki dla pięknych kobiet sukcesu!!!

Pytanie na co zwracać uwagę?

Który krem kupić?: droższy czy tańszy, w czerwonym opakowaniu czy w innym?

I co najważniejsze pomoże czy nie?

Na co zwracamy uwagę, kiedy kupujemy kosmetyki?

 

Rzecz jasna, że na opakowanie produktu i reklamę.

Pisma, katalogi i reklamy telewizyjne proponujące kolejne kosmetyki…

Znajomi, którzy spróbowali jakiegoś produktu z polecenia innych znajomych.

Produkt się sprawdził, więc polecają je dalszym swoim znajomym.

 

Pamiętajmy rynek zmienia się cały czas.

To czego oczekiwano jeszcze wczoraj, dziś już odchodzi na drugi plan, dlatego producenci muszą walczyć o uwagę klientów wymyślają coraz to nowe koncepcje tworząc kolejne legendy…

Aby łatwiej rozeznać się w propozycjach firm i producentów proponujemy podzielić kosmetykę na kategorie:

masowe, średnie i luksusowe.

1) Masowe

Kosmetyka tej kategorii charakteryzuje się jaskrawym i rzucającym się w oczy opakowaniem.

Niska cena powoduje, że są dostępne dla każdego.

Można je znaleźć właściwie w każdym sklepie, bardzo proste receptury, których działanie skierowane jest na ochronę przed negatywnymi faktorami.

2) Średnie

W kategorii kosmetyków można znaleźć bardzo ciekawe marketingowe koncepcje.

W ich przypadku nacisk kładzie się na jakość.

Brak wszechobecnej reklamy pozwala na produkcję bardziej efektywnego produktu i w rozsądnej cenie (działanie kosmetyków jest skierowane na walkę z przyczyną problemów).

Zwrócenie uwagi klienta na produkt buduje się na porównaniu go do kosmetyków luksusowych a całość jest niesamowicie wygodna i przemyślana.

3) Luksusowe

Prestiż marki – czyli droga i wszechobecna reklama, w której biorą udział gwiazdy, modelki światowej sławy.

Takie firmy wyróżniają się dostępnością znanej odzieży firmowej, a kosmetyki są traktowane tu jako luksusowy dodatek.

Koncepcja jest budowana na tym, że klient który nosi znanej marki np. jeansy to na pewno zwróci uwagą na zapach tej marki.

 

Właściciele Marki TianDe

 

 

Aleksander Elkin

 

 

Aleksander Elkin

Dyrektor generalny firmy TianDe

 

Czołowy strateg i ideolog projektu, twórca franczyzowych relacji z partnerami firmy.

Profesjonalista przez duże „P”, człowiek, dla którego słowa „honor” i „honorowy” zawsze są na pierwszym miejscu.

„Traktuj ludzi tak, jakbyś chciał, żeby oni ciebie traktowali” – to dzięki tej dewizie Aleksander zasłużył na głębokie wyrazy szacunku swoich kolegów i partnerów.

W TianDe Aleksander podjął się najtrudniejszego zadania – opracowania ideologii i warunków, na podstawie których da się połączyć miliony ludzi chcących działać jako jedna drużyna zdążająca do tego samego celu.

Według niego relacje partnerskie to podstawa biznesu, w którym każdy jest niezbędną częścią korporacji.

Aleksander Elkin wciąż poszukuje nowatorskich pomysłów, dzięki którym TianDe jest jeszcze bardziej atrakcyjne.

Projekt naszej firmy jest niesamowicie uniwersalny:

„Można u nas znaleźć wszelkie warunki nie tylko do zorganizowania i prowadzenia biznesu ze stałym dochodem, ale i do własnego rozwoju”.

 

 

Tatiana Polakowa

 

 

Tatiana Poliakowa

Dyrektor komercyjny w firmie TianDe

 

Nagrodzona państwowym orderem

„Za profesjonalizm i biznesową reputację”.

 

Wszystkie podstawowe wartości składające się na sukces TianDe to elastyczny plan marketingowy, atrakcyjne promocje, wysokiej jakości kursy dla partnerów firmy.

Znajdują się one w sferze kompetencji niesamowitej kobiety biznesu, osobowości kobiecej, a jednocześnie bardzo silnej osobowości.

Tatiana z łatwością reaguje na wszelkie zmiany zachodzące na rynku, tworzy optymalne warunki rozwoju biznesu partnerów korporacji.

Właśnie w ten sposób przejawia się prawdziwy profesjonalizm – należy poczuć wiatr zmian i adekwatnie do niego ustawić politykę firmy oraz zapewnić dobrą i profesjonalną atmosferę wśród pracowników.

Wyda się to dziwne, ale każdy krok, każde przedsięwzięcie Tatiany w biznesie jest ściśle powiązane z wyjątkowo „niebiznesowym” pojęciem, jakim jest miłość.

To właśnie z miłości Tatiana czerpie siły do budowania partnerskich relacji.

„Jeśli dzisiaj mogę otrzymać namiastkę szczęścia i dać ją w prezencie komuś innemu – na pewno to zrobię!” – mówi Tatiana.

 

 

Inna Czyncowa

 

 

Inna Czyncowa

Dyrektor ds. Asortymentu w firmie TianDe

 

Do projektu TianDe Innę Czyncową przyciągnęły interes i możliwość poznania kultury Wschodu.

Jest pewna tego, że w życiu bardzo jej się poszczęściło – jej praca jest idealnym połączeniem własnych planów, doświadczenia i profesjonalnych potrzeb.

Prowadząc politykę asortymentową firmy, Inna tworzy optymalne warunki do przyciągnięcia najlepszych franczyzowych producentów.

„Idealny produkt TianDe to produkt przydatny, popularny i łatwo sprzedający się.

Powinien pomagać klientom i rozwiązywać ich problemy, zarazem poprawiając im nastrój” – mówi Inna.

Uważa, że TianDe ma znakomitą pozycję na rynku, pomimo tego, że dopiero zaczyna stawiać pierwsze kroki.

Przed firmą jeszcze długa droga, u końcu której znajdzie się na szczycie sukcesu.

Jest przekonana, że firma TianDe będzie wymieniana wśród przodujących firm kosmetycznych, a większa stabilizacja finansowa pomoże w przejściu na franczyzowe relacje z partnerami.

 

 

Swietłana Szejnowa

 

 

Swietłana Szejnowa

Dyrektor ds. Rozwoju w firmie TianDe

 

Znana przede wszystkim jako autorka logo TianDe i nazwy firmy.

 

Opracowała funkcjonujące w firmie instrumenty biznesowe, jest inspiratorką korporacji.

Wyróżnia się wyjątkowo kreatywnym myśleniem i nietypowym podejściem do życia oraz relacji biznesowych.

Określając swoje podejście do pracy, cytuje Konfucjusza:

„Znajdź coś, co ci najbardziej odpowiada.

W ten sposób już nigdy nie będziesz musiał pracować”.

Charakteryzując swoją działalność w firmie, wykorzystuje wiele barwnych określeń:

„To inspiracja, doświadczenie, wyzwanie, służba, spłacenie długu, ogromna odpowiedzialność, ryzyko, zachwyt, partnerstwo, poczucie wspólnoty.

To współpraca z mądrymi, utalentowanymi ludźmi, którzy łamią stereotypy, poszerzają granice, wychodzą poza ramy codziennej rutyny.

To ludzie, którzy pracują nie tylko ze swoim otoczeniem, ale i sami nad sobą”.

W relacjach partnerskich Swietłana ceni przede wszystkim uczciwość, zasadniczość i zaufanie.

 

 

Andriej Powagin

 

 

Andriej Powagin,

Dyrektor wykonawczy w firmie TianDe


Doprowadza do pozytywnego zakończenia wszystkich projektów firmy.

Człowiek, dla którego nie istnieje słowo „nie”.

„Skoro jest pomysł, to należy go zrealizować” – twierdzi z przekonaniem Andriej Powagin.

Zakładając, że partnerstwo bez zaufania i przyjacielskich relacji jest niemożliwe, Andriej praktycznie cały czas spędza w podróżach służbowych, osobiście kontaktując się z firmami franczyzowymi, od których zależy strategiczny rozwój korporacji.

„Jestem dziś dumny z ludzi, z którymi szliśmy i wciąż idziemy ramię w ramię po drodze do realizacji naszych globalnych projektów” – mówi Andriej o partnerach firmy.

I to wcale nie są słowa rzucone na wiatr, za nimi przemawiają tysiące wspaniałych partnerów, znających Andrieja jako osobę słowną.

Bezgranicznie wierząc w ideę korporacji, wkładając w nią całą duszę i wszystkie siły, Andriej nie ma cienia wątpliwości co do tego, że przyszłość firmy TianDe to osiągnięcie godnego miejsca w trójce światowych firm kosmetycznych.

 

RadaPrezydencka

 

 

Marina Odincova

 

Marina Odincova

Prezes Rady prezydenckiej firmy TianDe

Brylantowy dyrektor

(Krasnojarsk, Rosja)
Telefon: +7-913-520-5200, МТС (Мoskwа): +7 910-466-7108, Skype: val.odintsov

(rozmowa jest możliwa po wcześniejszym umówieniu terminu)

E-mail: mckp@mail.ru

Jeśli chcesz otrzymać odpowiedź, prosimy o pozostawienie w wiadomości swoich danych kontaktowych:

Imię, nazwisko, miasto, numer telefonu!

 

 

Lamara Zhabina

 

Lamara Zhabina

Brylantowy dyrektor

(Moskwa, Rosja)

Telefon: +7-903-661-9525, +7-916-600-5559, Skype: lamarazhabina

(rozmowa jest możliwa po wcześniejszym umówieniu terminu)

E-mail: llamara@mail.ru

Jeśli chcesz otrzymać odpowiedź, prosimy o pozostawienie w wiadomości swoich danych kontaktowych:

Imię, nazwisko, miasto, numer telefonu!

 

 

Viktor Bostrem

 

Viktor Bostrem

Emerald dyrektor

(Moskwa, Rosja)

Telefon: +7-915-040-0004 , Skype: Bostiande (rozmowa jest możliwa po wcześniejszym umówieniu terminu)

E-mail: bostiande@mail.ru

Jeśli chcesz otrzymać odpowiedź, prosimy o pozostawienie w wiadomości swoich danych kontaktowych:

Imię, nazwisko, miasto, numer telefonu!